Tidningen Circle Zero Eight (UK) 1 nummer

Kategorier: Tidningar
249 SEK

CircleZeroEight är den nya multimediatidningen, som grundades hösten 2021 av tidigare brittiska GQ Styles vice redaktör och modechef, Elgar Johnson. Skapat för att återspegla idrottens globala påverkan och inflytande, utforskar CircleZeroEight hur olika fält korsar idrotten samtidigt som de upptäcker och ger exponering för andra subkulturer. Johnson representerar sin publiks intresse och kommer att arbeta tillsammans med noggrant utvalda bidragsgivare för att belysa och utforska den globala och snabbt växande sportvärlden. CircleZeroEight hyllar hur idrott förbättrar det sociala och kulturella livet genom att föra samman individer och samhällen. Tidningen har en stark berättelse om mode, musik och konst som skapar en mångsidig gemenskap som kommer att täcka konst och kultur, teknik, mode, skönhetsvård och skönhet tillsammans med social förändring, subkulturer och dokumentärprojekt. Tidningen syftar till att lyfta fram hur sport kan bidra till att övervinna olikheter, uppmuntra till dialog och därigenom hjälpa till att bryta ner fördomar, stereotyper, kulturella skillnader, okunnighet, intolerans och diskriminering. CircleZeroEight är i en egen liga den multimediatidning som skapar ett hem för global sport på marknaden för lyxförlag.