Tidningen Neo (UK) 12 nummer

Kategorier: Tidningar
1776 SEK
Mer Info!

Om du är ett fan av underhållning och kultur från Japan så är detta tidningsprenumerationen för dig!

Neo Magazine är tidningen för dig som inte kan få nog av anime, manga, cosplay och asiatiska filmer. Den här brittiska tidskriften är sprängfylld med recensioner om de senaste filmerna och serietidningen från Japan. Du får även följa med som gäst på de största cosplay-evenemangen och lära dig om hur det egentligen är att leva i Japan.

Du kommer också att kunna läsa om de senaste asiatiska filmerna och de största artisterna på den asiatiska musikscenen. Som om inte det vore nog så kommer du även att få med fina planscher som du kan pryda dina väggar med.

Beställ tidningen Neo Magazine idag och se fram emot ett helt år med all den anime och manga som du kan tänkas drömma om.