Tidningen Pianist (UK) 3 nummer

Kategorier: Tidningar
564 SEK

En tidning för människor som älskar att spela piano. När allt kommer omkring läser du inte bara Pianist - du kan spela det också! Oavsett om du är en amatör, en avancerad spelare eller någon som återvänder efter år av försummelse, är Pianist för dig. Den innehåller de intervjuer, inslag och recensioner du kan förvänta dig från en toppmusiktidning, plus speciellt utvalda notblad för spelare på nybörjar-, medel- och avancerad nivå. Varje nummer innehåller cirka 40 sidor noter - från barocken till det romantiska, från jazzstandard till filmmusik - med expertanteckningar om teknik och tolkning. Det finns också en speciellt inspelad CD som hjälper dig att lära känna musiken innan du spelar den. Om det är kammarmusik eller en konsert kan du spela med det speciala bakgrundsspåret. Precis som att förvandla ditt hem till en konserthall!